Květinově - dřevitě - pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016 Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem Pop, zaměřené na generaci Millenials. Oslava individuality, autentičnosti a dobrodružství přichází toto léto s novou vůní Stella McCartney - Pop. V jednu chvíli výrazná i troufalá, Pop je vůně nové generace, která se právě rozvíjí a brzy se prosadí. Podle Stelly McCartney by vůně a kosmetika měli vyzdvihovat jedinečnost každé... Celý popis

Koupit za 534 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Květinově - dřevitě - pižmová vůně uvedena na trh v roce 2016
Módní návrhářka Stella McCartney, dcera Paula a Lindy McCartney, představuje její vůni třetího pilíře s názvem Pop, zaměřené na generaci Millenials.
Oslava individuality, autentičnosti a dobrodružství přichází toto léto s novou vůní Stella McCartney - Pop. V jednu chvíli výrazná i troufalá, Pop je vůně nové generace, která se právě rozvíjí a brzy se prosadí.
Podle Stelly McCartney by vůně a kosmetika měli vyzdvihovat jedinečnost každé ženy, její vnitřní krásu, neměli by ji narušovat nebo potlačovat. Pop je oslavou nového postoje ke kráse a luxusu přesahujícího běžné hranice. Pokrokovost této vůně je zakořeněna v její autentičnosti a individualitě. Je osvobozením od konvenčních forem určených pro každého.
Pop je zářivá, moderní a troufalá. Unikátní vůně spojuje živý květinový charakter tuberózy se santalem, čímž odráží mnohostrannost nové generace ikon Stelly McCartney.
Pop reintepretuje tuberózu zvolenou pro její výraznou ikonickou vůni a zvýrazňuje její zářivý, křupavý a lahodný charakter. Nová vitalita je vyvážená santalem, nečekaná kombinace květinových a dřevitých tónů, jejichž výsledkem je nepopiratelně ženská vůně s atraktivním, ale nevtíravým projevem.
Vzhledem k neustálému úsilí módního domu nacházet alternativy tradičních složek a procesů, byla při výrobě vůně Pop použita technologie mimikry. Ve srovnání s olejem, který se získává zpracováním květů, prostřednictvím bio-mimikry se z květů v plném rozkvětu získává absolut nabízející mnohem jasnější kvalitu vůně, poznačenou nezaměnitelnou vitalitou a zářivostí. Pupeny tuberózy, navzdory výrazně voňavým vlastnostem, mají velmi nízký výtěžek oleje - na výrobu jednoho gramu absolute je třeba posbírat až 3600 květů. Santal, který roste 25 let, dokud je možné z něj těžit olej, byl předmětem takového vysokého zájmu, že v současnosti patří mezi ohrožené druhy. Technologie bio-mimikry nahrazuje procesy vyčerpávající přírodní zdroje při extrakci oleje z květů tuberózy a šetří jeden strom santalu na každou výrobu 2500 flakónů vůní.
Flakón je inspirovaný výrazným, a přitom vyváženým charakterem vůně, design flakonu se spojuje s uzávěrem do překvapivé kombinace minimalistických tvarů.
Hladký skleněný flakón odráží obrat v tradici formou obrácené verze designu originální vůně Stella. Uzávěr, inspirovaný příznačným medailonem Stella McCartney, působí nepřehlédnutelně díky výraznému kovovolesklému odstínu růžové. Inovační integrovaný rozprašovač ve vrchní části uzávěru je funkční, a zároveň dodává designu nádech hravosti.
Inovační technologie na ochranu environmentálního dopadu byla použita také při výrobě obalů. Sprchový gel a tělové mléko k vůni se prezentují v 100% recyklovatelných plastových tubách, zatímco papírové balení flakónů obsahují certifikát The Forest Stewardship Council (FSC) potvrzující, že materiál na jejich výrobu pochází z udržitelných lesních zdrojů.
Pop je více o nastavení mysli jako o individuální ženě. To se odráží i v kampani a videu zachycujících uvolněnost mladé ženy, která vůni nosí. Oslava přátelství a dělání věcí po svém je v kampani ztělesněná čtveřicí talentovaných mladých žen. Jsou to: hudebnice Grimes (Claire Boucher), herečka Amandla Stenberg, aktivistka za práva zvířat Kenya Kinski Jones a začínající umělkyně "Lola" Leon. Každá z nich je silná, ale spolu jsou ještě silnější. Tyto dívky reprezentují novou generaci odhodlaných žen a ztělesňují moderní, svobodný postoj ke kráse.
Reklamní kampaň i video byly natáčeny na poušti v Kalifornii a sledovali čtveřici Pop múz během jejich výletu - to jak si užívali svobodu, vykašlali se na opatrnost a oddali se dobrodružství. A to se netýká jen jejich dobrodružné cesty, kterou pořídili - tyto dívky jsou na prahu velkých věcí, jsou připraveny oddat se světu a stát se takovými, jaké chtějí být: tyto dívky se zanedlouho prosadí. Každá z nich je pevně usazena za volantem vlastního života. Jsou odhodlány, bezprostřední a otevřené, a krom toho posíleno tím, že jsou spolu.
"Stella mi hodně vyprávěla o tom, že by chtěla vyrobit jinou kampaň, než jaké se obvykle dělají k vůním. To mě zaujalo, protože řada porušuji dané status quo", vyjadřuje režisérka kampaně Melina Matsouka, držitelka ceny Grammy. Energická tvůrkyně, která má na svém kontě videa pro Beyoncé či Rihannu. Výsledkem její spolupráce se značkou Stella McCartney je video, které zachycuje energii generace Pop, odráží její autentický a uvolněný přístup ke kráse.
Stella McCartney dodává: Pop je o náladě. Je o zachycení a oslavě vzrušujícího období, kdy ženy dozrávají a nacházejí samy sebe. Je o svobodě a životě bez předsudků či škatulkování. Ženy v kampani společně představují ohromnou sílu.
Legendární fotograf Glen Luchford, známý svými působivými fotografiemi, zachytil náladu čtyř mladých talentů spolu. Luchford pracoval pro značku již dříve, když spolupracoval a fotil Stelline mámu Lindu Eastman.
Složení vůně:
Hlava: list rajčete, listy fialky, mandarinka
Srdce: fialka, tuberóza
Základ: santalové dřevo, cedr, pižmo
Stella McCartney Pop parfémovaná voda pro ženy 30 ml
Zobrazit více

Parametry

Značka Stella McCartney
Tester ne
Objem 30 ml
Řada PoP Collection
Určení dámské
Typ parfémované vody
Hlava parfému rajčatový list
Srdce parfému frangipani
Základ parfému pižmo, cedr, santalové dřevo
Vzorek ne
Rok vydání 2016
Výrobce Stella McCartney
Země původu Francie
Zobrazit více parametrů