Parfemová voda pro ženy Versace Bright Crystal Absolu je silně aromatická vůně se složkami lahodných květin a chutného ovoce. Intenzivní vůně s dlouhou životností, která je opředena vyjádřením lásky a romance. Originální pojetí ženské smyslnosti a elegance. Poznejte sladkou příchuť parfemové vody pro ženy Versace, která vznikla kombinací jedinečných vonných tónů. Je to například granátové jablko, malina, lotus nebo jantar a pižmo. Dokonalé esenciální spojení, jež vás bude nabíjet během celého dne.... Celý popis
Koupit za 1 381 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Versace Bright Crystal pro ženy EDT 2 x 30 ml dárková sada
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 381 Kč
Koupit za 1 381 Kč
Versace Bright Crystal pro ženy EDT 2 x 30 ml dárková sada
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 359 Kč
Koupit za 1 359 Kč
Versace Bright Crystal - 2 x EDT 30 ml
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 344 Kč
Koupit za 1 344 Kč
Popis
Parfemová voda pro ženy Versace Bright Crystal Absolu je silně aromatická vůně se složkami lahodných květin a chutného ovoce. Intenzivní vůně s dlouhou životností, která je opředena vyjádřením lásky a romance. Originální pojetí ženské smyslnosti a elegance.
Poznejte sladkou příchuť parfemové vody pro ženy Versace, která vznikla kombinací jedinečných vonných tónů. Je to například granátové jablko, malina, lotus nebo jantar a pižmo. Dokonalé esenciální spojení, jež vás bude nabíjet během celého dne.
Versace Bright Crystal Absolu je uložen v růžovém flakónku, který má velký a originální uzávěr ve tvaru krystalu. Luxusní provedení, s nímž si bude jistá naprosto každá žena. Prezentujte se navenek jako dáma, která si zakládá na dokonalé vonné kompozici a chce být středem pozornosti.
Bright Crystal Absolu od Versace je květinově-ovocná vůně pro ženy. Bright Crystal Absolu byl uveden na trh v roce 2013. Nosem této vůně je Alberto Morillas. Horní tóny jsou granátové jablko, yuzu a vodní tóny; střední tóny jsou pivoňka, malina, lotos a magnólie; základní tóny jsou pižmo, mahagon a ambra.
Na základě popularity edice Bright Crystal uvádí Versace a Euroitalia na trh silnější verzi původní vůně s nadějí, že nadchne fanoušky původní edice. „Po úžasném celosvětovém úspěchu Bright Crystal jsme chtěli reagovat na přání velmi náročných zákazníků a uvést na trh intenzivní verzi.“ – jak uvedl Giovanni Sgariboldi, prezident Euroitalia.
Kreativní ředitelka značky Versace - Donatella Versace zdůrazňuje, že se jedná o vůni se zvýšenou intenzitou a dlouhověkostí, jejíž složení poskytuje zářivý parfém plný lásky.
Za složením vůně Versace Bright Crystal Absolu je podepsán Alberto Morillas (tvůrce vůní Bright Crystal edt, Versace Yellow Diamond a Versace Pour Homme), který obohatil svrchní tóny o směs yuzu, granátového jablka a akordy ledu, osvěžující srdce malina, lotos, pivoňka a magnólie. Základ obsahuje dřevo Acajou, ambru a pižmo.
Flakon si zachoval stejnou formu v poněkud tmavší růžové než původní parfém, zatímco vnější karton je zdobený bílo-šedými ornamenty. Vůně se dodává jako 50 a 90 ml EDP.
Fotografie pro reklamní kampaň nafotil Mario Testino a tvář nové edice Candice Swanepoel se představila na luxusní pohovce oděná do třpytivých večerních rób a v ruce držela lahvičku nového parfému Versace.
Složení parfému
Hlava
yuzu, granátové jablko
Srdce
lotos, pivoňka, malina, magnólie
Základ
ambra, mahagon, pižmo
O Značce
Gianni Versace S.r.l. obvykle označovaná jednoduše jako Versace, je italská luxusní módní společnost a obchodní jméno, které založil Gianni Versace v roce 1978. Společnost vyrábí luxusní italskou konfekci a doplňky. , stejně jako haute couture kousky pod značkou Atelier Versace. Logo Versace je hlavou Medúzy, řecké mytologické postavy. Logo pocházelo z podlahy ruin v oblasti Reggio Calabria, kde si jako děti hráli sourozenci Versaceovi. Gianni Versace zvolil Medusu jako logo, protože díky ní se do ní lidé zamilovali a neměli cestu zpět. Doufal, že jeho společnost bude mít stejný účinek na lidi a na ty, kteří nosí jeho oblečení a boty.
Značka Versace je známá svými inovativními návrhy se symbolickými křiklavými potisky a jasnými barvami, ale stylově. Společnost v roce 2018 oznámila, že přestane používat kožešiny ve svých kolekcích. Dne 25. září 2018 získala společnost American Michael Kors Holdings všechny akcie v oběhu ve společnosti Gianni Versace S.r.l. za 2,12 miliardy $ (USD) akvizice byla dokončena 31. prosince 2018, Donatella Versace zůstala jako vedoucí kreativního designu.
Poznejte sladkou příchuť parfemové vody pro ženy Versace, která vznikla kombinací jedinečných vonných tónů. Je to například granátové jablko, malina, lotus nebo jantar a pižmo. Dokonalé esenciální spojení, jež vás bude nabíjet během celého dne.
Versace Bright Crystal Absolu je uložen v růžovém flakónku, který má velký a originální uzávěr ve tvaru krystalu. Luxusní provedení, s nímž si bude jistá naprosto každá žena. Prezentujte se navenek jako dáma, která si zakládá na dokonalé vonné kompozici a chce být středem pozornosti.
Bright Crystal Absolu od Versace je květinově-ovocná vůně pro ženy. Bright Crystal Absolu byl uveden na trh v roce 2013. Nosem této vůně je Alberto Morillas. Horní tóny jsou granátové jablko, yuzu a vodní tóny; střední tóny jsou pivoňka, malina, lotos a magnólie; základní tóny jsou pižmo, mahagon a ambra.
Na základě popularity edice Bright Crystal uvádí Versace a Euroitalia na trh silnější verzi původní vůně s nadějí, že nadchne fanoušky původní edice. „Po úžasném celosvětovém úspěchu Bright Crystal jsme chtěli reagovat na přání velmi náročných zákazníků a uvést na trh intenzivní verzi.“ – jak uvedl Giovanni Sgariboldi, prezident Euroitalia.
Kreativní ředitelka značky Versace - Donatella Versace zdůrazňuje, že se jedná o vůni se zvýšenou intenzitou a dlouhověkostí, jejíž složení poskytuje zářivý parfém plný lásky.
Za složením vůně Versace Bright Crystal Absolu je podepsán Alberto Morillas (tvůrce vůní Bright Crystal edt, Versace Yellow Diamond a Versace Pour Homme), který obohatil svrchní tóny o směs yuzu, granátového jablka a akordy ledu, osvěžující srdce malina, lotos, pivoňka a magnólie. Základ obsahuje dřevo Acajou, ambru a pižmo.
Flakon si zachoval stejnou formu v poněkud tmavší růžové než původní parfém, zatímco vnější karton je zdobený bílo-šedými ornamenty. Vůně se dodává jako 50 a 90 ml EDP.
Fotografie pro reklamní kampaň nafotil Mario Testino a tvář nové edice Candice Swanepoel se představila na luxusní pohovce oděná do třpytivých večerních rób a v ruce držela lahvičku nového parfému Versace.
Složení parfému
Hlava
yuzu, granátové jablko
Srdce
lotos, pivoňka, malina, magnólie
Základ
ambra, mahagon, pižmo
O Značce
Gianni Versace S.r.l. obvykle označovaná jednoduše jako Versace, je italská luxusní módní společnost a obchodní jméno, které založil Gianni Versace v roce 1978. Společnost vyrábí luxusní italskou konfekci a doplňky. , stejně jako haute couture kousky pod značkou Atelier Versace. Logo Versace je hlavou Medúzy, řecké mytologické postavy. Logo pocházelo z podlahy ruin v oblasti Reggio Calabria, kde si jako děti hráli sourozenci Versaceovi. Gianni Versace zvolil Medusu jako logo, protože díky ní se do ní lidé zamilovali a neměli cestu zpět. Doufal, že jeho společnost bude mít stejný účinek na lidi a na ty, kteří nosí jeho oblečení a boty.
Značka Versace je známá svými inovativními návrhy se symbolickými křiklavými potisky a jasnými barvami, ale stylově. Společnost v roce 2018 oznámila, že přestane používat kožešiny ve svých kolekcích. Dne 25. září 2018 získala společnost American Michael Kors Holdings všechny akcie v oběhu ve společnosti Gianni Versace S.r.l. za 2,12 miliardy $ (USD) akvizice byla dokončena 31. prosince 2018, Donatella Versace zůstala jako vedoucí kreativního designu.
Parametry
Značka | Versace |
Řada | Bright Crystal |
Určení | dámské |
Sprchový gel | ne |
Tělový krém | ne |
Deospray | ne |
Balzám po holení | ne |
Toaletní voda | ano |
Parfémovaná voda | ne |
Kolínská voda | ne |
Tělové mléko | ne |
Voda po holení | ne |
Kosmetická taška | ne |
Antiperspirant | ne |
Deostick | ne |
Šampon | ne |
Balzám na rty | ne |
Řasenka | ne |
Pleťový krém | ne |
Výrobce | Versace |
Typ | parfémy |
Účel | sety produktů |
Vegan | ne |
Krém na ruce | ne |
Gel na holení | ne |
Pleťová séra | ne |
Kondiconér a balzám na vlasy | ne |
Rtěnka | ne |
Lesk na rty | ne |
Micelární voda | ne |