V roce 2009 upoutal Boss Orange pozornost celého světa svou úspěšnou novinkou - první dámskou vůní z řady Boss Orange. Nyní s radostí, nadšením a pln očekávání doplňuje tuto vůni jejím pánským protějškem – Boss Orange Man. Boss Orange je o moderní nedbalé eleganci vycházející vstříc životnímu stylu současného muže velkoměsta. Orlando Bloom má ten cool a uvolněný postoj, který tento styl reflektuje. Řídí se svým přirozeným vkusem a svou osobnost vyjadřuje okolí vlastním stylem v oblékání, což z něj... Celý popis
Koupit za 20 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
V roce 2009 upoutal Boss Orange pozornost celého světa svou úspěšnou novinkou - první dámskou vůní z řady Boss Orange. Nyní s radostí, nadšením a pln očekávání doplňuje tuto vůni jejím pánským protějškem – Boss Orange Man.
Boss Orange je o moderní nedbalé eleganci vycházející vstříc životnímu stylu současného muže velkoměsta. Orlando Bloom má ten cool a uvolněný postoj, který tento styl reflektuje. Řídí se svým přirozeným vkusem a svou osobnost vyjadřuje okolí vlastním stylem v oblékání, což z něj dělá dokonalého vyslance Boss Orange.
Složení vůně:
Hlava: vanilka, jablko
Srdce: pryskyřice
Základ: kadidlo, dřevo bubinga
Hugo Boss Orange Man toaletní voda 1ml odstřik
Boss Orange je o moderní nedbalé eleganci vycházející vstříc životnímu stylu současného muže velkoměsta. Orlando Bloom má ten cool a uvolněný postoj, který tento styl reflektuje. Řídí se svým přirozeným vkusem a svou osobnost vyjadřuje okolí vlastním stylem v oblékání, což z něj dělá dokonalého vyslance Boss Orange.
Složení vůně:
Hlava: vanilka, jablko
Srdce: pryskyřice
Základ: kadidlo, dřevo bubinga
Hugo Boss Orange Man toaletní voda 1ml odstřik
Parametry
Značka | Hugo Boss |
Tester | ne |
Objem | 1 ml |
Řada | Boss Orange Man |
Určení | pánské |
Typ | toaletní vody |
Hlava parfému | jablko, vanilka |
Srdce parfému | koření |
Základ parfému | kadidlo, dřevěné tóny |
Vzorek | ano |
Miniatura | ano |
Rok vydání | 2011 |
Výrobce | Hugo Boss |
Země původu | Velká Británie |